Ets allò que mires

Escriure és fer fotografies amb paraules. A vegades, aquestes et surten desenfocades, cremades o mogudes però són les teves paraules, les teves imatges. En certa manera et pertanyen, integren el teu patrimoni emocional i, tard o d’hora, totes les imatges que t’han arribat, acaben sortint amb la forma de noves imatges. Al final, acabes assumint que ets allò que mires.

Ofereixo a continuació un petit vídeo amb un recull de fotografies que integren un humil vocabulari d’allò que m’agrada. Moltes vegades la meva mirada s’aferra a punts on normalment no es mira. I és que m’agraden les ombres com a extensió del que no es veu directament a la fotografia, els reflexos, la llum que rebota en els cosos i en els objectes o la combinació casual de formes i línies. No són grans fotografies, ni tècnicament, ni pel seu contingut, però és la meva mirada i m’agradaria compartir-la amb tu, com abans he compartit altres imatges convertides en paraules.

One comment

  1. Txell Salip

    Si les fotos son importants per tu, tant com ho son les paraules tant es q esteticament no siguin perfectissimes, a mi m’ha agradat molt el video!!

Deixa un comentari

