Saps què és un spoof?

En publicitat, los spoof ads són anuncis que parodien altres spots més o menys famosos. A vegades els seus autors ho fan per criticar una campanya en concret o bé per donar-se a conèixer, aprofitant l’èxit d’altres anuncis. El cert és que darrera els spoofs podem gaudir de molt humor, talent i creativitat. Normalment els spoofs troben la millor difusió en el món 2.0 fora dels circuits habituals. La seva capacitat per convertir-se en fenòmens virals és el que millor saben aprofitar els creatius responsables.

A continuació podeu veure la campanya que va fer Dove, criticant la bellesa irreal que mitjançant l’estilisme i el retoc digital crea la publicitat, i el seu spoof corresponent. Resulta realment complicat quin dels dos és millor.

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s