Twitteritzat-Facebookejat

PSICÒLEG: Endavant, si us plau. Segui, segui.

ELL: Hola, bon dia.

PSICÒLEG: Perdoni, vostè es diu?

ELL: @bernat_com

PSICÒLEG: Perdó però… no ho entenc.

ELL: El meu nick és @bernat_com

PSICÒLEG: Bé… doncs… quin nom més estrany. Però… què puc fer per vostè?

ELL: Doncs… tinc un problema. I és molt greu.

PSICÒLEG: Un problema? I quin és el problema?

ELL: Error not found.

PSICÒLEG: Perdó?

ELL: Error not found. Vull dir… no sé la causa. O, millor dit, no sé com es pot solucionar. El fet és que sóc #community_manager.

PSICÒLEG: Sóc conscient que puc semblar una mica estúpid però és que no l’entenc.

ELL: #community_manager. Expert en xarxes socials. Twitter, Facebook, LinkedIn, Tuenti…

PSICÒLEG: Uf… doncs em sembla que no li puc ajudar perquè l’ordinador i jo no som molt amics.

ELL: Comparteixo foto mental d’aquest moment.😉

PSICÒLEG: Això deu ser una broma, oi? On és la càmera oculta?

ELL: LOL. No, no és cap #broma. El meu hashtgag, vull dir, problema és que em passo tantes hores enganxat a les xarxes que he canviat la manera de parlar.

PSICÒLEG: I per aquest motiu no l’entenc? Haver-m’ho dit abans!

ELL: aj, aj, aj. :-)))

PSICÒLEG: aj, aj, aj? Què se suposa que és això? S’està ofegant?

ELL: No, és la meva manera de #riure.

PSICÒLEG: I què he de fer jo?

ELL: No ho sé… xo tic molt angoixat! De fet, començo a tenir problemes sexuals.😉

PSICÒLEG: Sexuals?

ELL: Pateixo molts problemes de connexió si intento lligar. I tinc el router que m’explota.

PSICÒLEG: Doncs en lligar sí que no li puc ajudar. Perquè… què fa exactament quan es troba davant d’una noia que li agrada?

ELL: Li envio una petició d’amistat.

PSICÒLEG: I elles què fan?

ELL: No m’entenen. Bé, de fet, em bloquegen com a usuari quan les etiqueto en una foto mental d’elles despullades.

PSICÒLEG: I si alguna vegada… ja m’entén… acaba en el llit amb alguna noia… què diu vostè?

ELL: M’agrada.

PSICÒLEG: M’agrada? Això és del Facebook, oi?

ELL: Sí, xo he de confessar que trobo a faltar el #botó de no m’agrada perquè he estat amb alguna trending topic que…

PSICÒLEG: Doncs, no sé quin tractament podria fer. Suposo que abstenir-se d’entrar en qualsevol xarxa és impossible pel seu treball.

ELL: He pensat en actualitzar el meu estat però no sé com fer-ho. En realitat, no sé q em passa pel cap. I mira q tuitejo la meva angoixa amb tothom xo mai em retuitegen. No sé de què em serveixen tants seguidors.

PSICÒLEG: Potser necessita canviar el seu perfil.

ELL: El meu perfil? Bona idea! I què em suggereix?

PSICÒLEG: Pot crear un perfil fals i criticar a tothom.

ELL: Convertir-me en un troll? No, això mai. No suporto la gent que s’amaga darrera l’anonimat per enganyar.

PSICÒLEG: Bé… de fet… no sóc #psicòleg.

ELL: O_O

 

One comment

Deixa un comentari

