I m’ho dius pel WhatsApp?

  • Podries portar-me paper?
  • I m’ho dius pel WhatsApp?
  • Què vols… que comenci a cridar?
  • I quin tipus de paper?
  • Sóc al lavabo.
  • I ara vols escriure?
  • Que no… que sóc al lavabo!
  • Ah, paper per…?
  • Sí, paper, paper. Que m’he quedat sense!
  • Doncs… no sé si ara podré… Tenim convidats a taula.
  • Per això faig servir el WhatsApp! Vinga, va. Porta’m paper.
  • I si no vull?
  • Què? Es pot saber què collons et passa?
  • Sempre que venen els meus amics a casa fas el mateix.
  • Helena, si us plau. No comencem. Porto mitja hora assegut a…
  • Agafa els bastonets de les oïdes.
  • Què?
  • Que agafis els bastonets de les oïdes.
  • Estàs boja?
  • Has provat els Mikado?
  • Deixa’t de tonteries i porta’m paper.
  • Uf… no me he traído las gafas de serca…
  • Helena, si us plau!
  • Està bé… però m’has de prometre una cosa.
  • Quina?
  • Que sortiràs… que seràs molt i molt simpàtic… que recolliràs la taula… la cuina…
  • Collons, Helena! Que només t’he demanat paper!
  • Em sembla que m’estic quedant sense bateria
  • Està bé… d’acord… però porta’m paper… porfi…
  • 😉

 

One comment

Deixa un comentari

