Els meus 10 discos favorits

Per definició els blocs han de ser personals. I això significa que sovint t’has de despullar d’una o altra manera. No sé si aquest post t’interessarà. En tot cas, si has decidit accedir-hi és perquè tens curiositat pel seu contingut. T’he de dir que he decidit fer un exercici d’introspecció i esbrinar quins són els meus 10 discos favorits. Per què? Suposo que sempre m’han fet gràcia les entrevistes de becari on hi ha preguntes com: què t’emportaries a una illa deserta? Quin és el teu color favorit? Què és el primer que fas al matí? Quina pregunta t’agradaria que et fessin en una entrevista? Sí, amics. Quatre anys de periodisme estudiant a Mc Luhan per arribar a aquest nivell.

Avui publicitaré quins són els discos que més he escoltat. Aquells que per diverses raons m’han marcat. Són els àlbums que trobo simplement perfectes en el meu imaginari emocional.

Això serà, espero, una llarga llista de posts (10 novel·les favorites, 10 pel·lícules favorites, 10 pintors favorits, 10 museus favorits, 10 fotògrafs favorits…). Potser acabaràs odiant-me o potser trobarem territoris comuns. L’únic que et demano és que no et riguis dels meus gustos. Si ho fas, buscaré el teu Facebook i, si trobo que t’agrada l’Alejandro Sanz o Pimpinela, et prometo fer conya fins que em cansi. 

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

One comment

  1. itxe

    Crec que en compartim alguns… devem ser de la mateixa quinta, si més no. Jo afegiria el de Texas amb el seu “I don’t want a lover”… els vaig anar a veure a Zeleste fa no-sé-quants-anys… i també “Blackout” de Scorpions, per descomptat i que no falti… estava al concert al camp del Sant Andreu el dia que es va matar un noi saltant una tanca per colar-s’hi… Salutacions àlexsocietatanònima

Deixa un comentari

