No suporto els calbs

bald-head

Estem adormits. No ens assabentem que els calbs volen acabar amb el nostre país. Sí, sí. És tal com t’ho dic. Volen acabar amb els que tenim cabell. Els calbs no tenen formació i, a més a més, abusen de la Seguretat Social. Amb l’excusa de que no gaudeixen de cabell i que els afecta més el sol, es passen el dia en els hospitals i en els ambulatoris. I, és clar, col·lapsen tot el sistema de benestar social.

D’altra banda, els calbs delinqueixen més. No t’has fixat que les presons estan plenes de pelats? Fins i tot es posen tatuatges a la calba.

I és que tot està ple de calbs. Tenim un número excessiu de calbs. No ens podem permetre tants calbs. La legislació és massa tolerant amb els calbs perquè els calbs ens volen prendre els nostres llocs de treball, volen imposar-nos les seves creences i els seus costums, volen que tots siguem calbs. I no, això no es pot permetre! És que m’indigno quan parlo dels calbs! I no tinc res en contra d’ells però, si son calbs, han de treballar com tothom i pagar impostos com tothom. Res de beneficis!

Això sí, primer els que tenim cabell. A les llistes d’espera dels hospitals, primer els que tenim cabell. A les matriculacions dels col·legis públics, primer els que tenim cabell. A les subvencions, primer els que tenim cabell. A les perruqueries… Bé, potser aquest no és un bon exemple.

Mira, t’explicaré un secret: l’amic d’un veí que treballa per l’ajuntament m’ha explicat que el 90% de les ajudes són pels calbs. Així com t’ho dic. Tenen la casa gratis; els metges gratis; l’aigua, la llum i el gas gratis… Ei, i si no tenen treball, res de cobrar atur. Però què s’ha pensat aquesta gent? És que tenim la culpa de la seva alopècia?

T’has fixat en el que porten al carret de la compra? Només xuxes pels nens, ampolles de vi i quatre porqueries més. I el menjar? Els hi donen gratis. Si no, no m’ho explico. I els cotxes que condueixen? Aquesta gent té pasta. Però té pasta perquè trafiquen amb drogues i estan ficats en xarxes de prostitució. Que sí, home que sí, que ho vaig veure l’altre dia per la tele. Has vist alguna vegada algun traficant amb cabell? Oi que no? Tots estan calbs, pelats, sense un sol cabell.

No estic en contra dels calbs. Jo no sóc calbicista. Però ja estic fins els pebrots dels calbs i algú ho havia de dir.

 

Si aquest text t’ha semblat surrealista i paranoic, canvia la paraula calb per immigrant, moro, sudaca, machu pichu o qualsevol altre col·lectiu insultat per la ignorància i estigmatitzat pels tòpics . Si ja no et sembla tan surrealista o paranoic i que respon al que penses, potser tens un problema. Revisa els teus prejudicis. 

Em pots seguir al Twitter: @alexsocietat i també al Facebook