Alícia i Albert estimen Catalunya

Albert-Rivera-Alicia-Sanchez-Camacho-Constitucion_ECDIMA20140425_0003_16

Vull escriure un llibre que durà un títol totalment inequívoc: “Alícia i Albert estimen Catalunya”. Ara em trobo en el lògic període d’investigació i documentació. Necessito trobar les proves que demostrin que els protagonistes d’aquest assaig estimen la Comunitat Autònoma que diuen defensar. I com que, en principi, defenses tot allò que estimes, vull trobar, per exemple, evidències fotogràfiques de tots aquells dies que tant l’Alícia com l’Albert han gaudit de les nombroses mostres de la cultura popular catalana que s’organitzen arreu. El problema és que escric “Alícia Sánchez-Camacho i castellers” en el Google imatges i no em surt res. Bé, em surt ella i el seu seductor somriure però res que provi que ha gaudit d’alguna exhibició castellera. Res. Ni pilars de set, ni tres de deu amb folre i manilles, ni pinyes… bé, els seus “pinyos”, sí. I és que no hi ha cap fotografia d’ella amb la mirada cap a dalt en el moment que l’enxaneta fa l’aleta. Estic realment sorprès. Canviaré la recerca. “Alícia Sánchez-Camacho i ball de bastons”. Ups, tampoc. I mira que al ministre d’interior li agraden molt. Especialment, amb manifestants del 15M. “Alícia Sánchez-Camacho i capgrossos”. Tampoc. Surt el Wert però segur que es tracta d’un problema del motor de recerca de Google.

No sé què fer. Provaré amb l’Albert. Teclejo “Albert Rivera i sardana”. Res… Fotos d’ell a La Sexta… a Intereconomía… a 13TV… però cap rotllana… Espera… espera… surt una rotllana… Ah, no! És el cul del Boadella! “Albert Rivera i cercavila”. Ups, surt ell cercant vots a totes les televisions però de cercaviles, res.

Què fa aquesta gent els caps de setmana? No sempre juga la selecció espanyola! Alguna distracció hauran de tenir! Doncs ara no sé què fer. Em queda una tasca una mica feixuga: buscar imatges d’ells en algun aplec del cargol, en algun sopar literari d’escriptors en català, la Patum, la Fira de Santa Llúcia. Ei, un moment: el Saló Eròtic! Bé, no sé si es una mostra de cultura popular catalana. Tot i que, m’imagino que algun interès en el tema tindran. Aguanta, Vicky! Mmm… Aguanta!

Em pots seguir al Twitter: @alexsocietat i també al Facebook