He votat per…

ara_es_hora

 

He votat per la meva mare. Perquè sé que avui hauria caminat fins el col·legi electoral amb una papereta de Sí/Sí.

He votat per la meva filla. Perquè vull per a ella un nou estat, diferent, que no vagi en contra sinó a favor.

He votat per tots aquells a qui estimo. Perquè vull el millor per a ells.

He votat per mi. Perquè tinc el meu petit espai per l’egoisme.

Però també he votat per vosaltres.

Per Mariano, Soraya, Dolores, José Antonio, Cristóbal, Alberto, José Ignacio, Alicia, Enric…

Per Albert, Jordi i aquells estranys “ciutadans”.

Pels jutges mercenaris que treballen per encàrrec.

Per les fiscalies que tanquen els ulls quan els hi convé.

Per Federico, Francisco, Eduardo, Albert  i tots els losantos, marhuendes, indes i boadelles que fan de l’odi un estil de vida.

Per les portades mentideres, manipuladores, inadmissibles.

Pels vídeos incendiaris, els titulars sensacionalistes, les enquestes amb errors matemàtics.

Pels tertulians d’Intereconomía i 13TV. Quines ganes tinc de que desaparegueu de l’espai radioelèctric català.

Pels gilitwitters que insulten, menyspreen i amenacen. Solucioneu ja les vostres mancances afectives.

Pels nostàlgics casposos i violents que es dutxen amb eau de naftalina. Fins i tot en una màquina del temps faríeu el ridícul.

Pels arguments reiteratius.

Per l’autoritarisme.

Per la intolerància.

Pel menyspreu.

I també per dignitat, per història, per conviccions arrelades en l’experiència.

He votat pel futur. Sobretot, pel futur.

 

Em pots seguir al Twitter: @alexsocietat i també al Facebook