Carta a Albert Rivera #FranciscoCaja #ConvivenciaCívica

ciutadans ciutadans2

Benvolgut, o no, Albert Rivera:

Deixa’m que faci un petit recull de frases d’un text que trobo especialment indignant i que espero que sigui només ciència ficció:

Tantos años de inmersión han creado una inercia y los padres ven muy violento “marcar” a sus hijos así”.

La FAES y DENAES nos han prometido ayuda”.

Pero creo que, estratégicamente, el momento de noquear al catalán y devolverlo a las masías vendrá con la evolución del momento político”.

Creo que una deriva independentista se podrá descarrilar fácilmente desde el Estado, con o sin intervención militar. No nos van a dejar tirados los defensores de España”.

Entre todos, devolveremos al catalán a su situación anterior a 1978. Es decir, matarlo de hambre y despojarlo del “prestigio” que ha obtenido a costa del castellano”.

Incluso si la secesión fuera adelante, pienso que el tema de la lengua sería una herramienta formidable para fulminar el nuevo “estado” resultante”.

Ara deixa’m que mencioni uns quants verbs sobre els què s’estructura el text:

marcar, noquear, descarrilar, matar, fulminar.

I ara deixa’m que et faci una petició:

o convoques immediatament una roda de premsa per negar amb sinceritat i convicció que has rebut aquest document o, si l’has rebut i no has fet res per desvincular-te d’aquest personatge, seria bo que presentessis la teva dimissió “fulminant”. Demanant perdó, això sí, a tots els catalans que dius defensar.

Em pots seguir al Twitter @alexsocietat i també al Facebook