¿Estáis hartos? #PPStyle

harto2

Benvolgut, o no, Xavier García-Albiol:

T’escric perquè he rebut un ensurt aquest matí i amb algú m’havia de desfogar. Volia escriure a l’Andrea Levy, la “number two”, per no destorbar-te en la teva feina de fer por, però no la veig enlloc. Què heu fet amb ella? Té menys presència als mitjans que la professora de literatura del Kiko Rivera. Com ets tan alt, he pensat que era darrera teu, però no és així ja que quan et mous només queda la demagògia surant ingràvida com la Catalunya del Margallo.

Però anem al tema central d’aquesta carta. Aquest matí he obert la bústia i, entre publicitat de pizzeries i del professor Fati (“gran ilustre vidente mágico africano con rapidez, eficacia y garantía”) he vist un sobre blanc, sense segell, que només deia “¿Estás harto?”. Ja et pots imaginar el que he pensat.

  • Doncs clar… fins els collons.

Però ja a l’ascensor he començat a sospitar.

  • ¿Què pot ser… una clínica d’aquestes que curen la impotència?, -he rumiat mentre l’ascensor s’apropava a la meva planta -.

Immediatament he abandonat la idea ja que la carta venia al meu nom i la meva ex només m’envia WhatsApps. Ejem… ejem… És broma. Guiño de ojo, Guiño de ojo.

El cas és que el sobre em feia certa por ja que no volia que fos una d’aquestes paranoies de “has recibido la moneda de la suerte. Ahora está en tu mano enviar diez monedas de la suerte a otras tantas personas que conozcas. Si no lo haces, una enorme cantidad de desgracias caerán sobre ti, sobre tu familia y tus amigos. Fernando Gómez, de Valencia, no envió las diez monedas de la suerte y al cabo de tres días se le incendió la casa, se le gripó el coche y su novia le puso los cuernos con el capitán del equipo de petanca de la selección de Corea del Norte.” Que també dius, pobre Fernando, què humiliant ha de ser si du el tall de cabell del Kim Jong-Un.

Finalment, després d’entrar a casa, he obert el sobre i en el meu cap ha esclatat la maleïda musiqueta del PP. Naná… naná… naná… na… na… na… Quin desastre! Això sí que em porta malastrugança! M’hagués estimat més la punyetera moneda, amb capità de petanca inclòs. I és que sou uns… (espai autocensurat). Per què mai poseu el logo del PP en els vostre sobres? Us avergonyiu del que sou? Esteu farts del que sou? Si fins i tot el professor Fati (“gran ilustre vidente mágico africano con rapidez, eficacia y garantía”) inclou dibuixets i les pizzes amb doble de formatge estan a tot color, per què no ho feu vosaltres?

En resum, això és actuar amb traïdoria. I a la resposta de si “estoy harto”. Sí, de vosotros. Què volies que respongués? Per cert… si vols saber què passarà el proper 27 de setembre, tinc el telèfon del professor Fati.

Em pots seguir al Twitter @blogsocietat i també al Facebook