Sóc antisistema per sistema

fuck

Sóc antisistema per sistema. I vet aquí el meu sistema. Sí, ja sé… no es pot ser antisistema quan ho ets per sistema perquè això és una manera de ser prosistema. Però és que sóc antisistema del que considera que sóc un antisistema perquè ell ja m’està fent entrar en un sistema, que és creure que jo sóc antisistema. No sé si m’explico… No, ja veig que no…

Per a mi no hi ha millor sistema que ser antisistema. M’entens ara? Quan ets antisistema tot és més fàcil. Per començar, no estàs obligat a proposar cap sistema. Ara sí que m’entens, oi? Si ets antisistema, no hi ha sistema que sigui vàlid, ni tan sols ser antisistema per sistema. Podria dir que sóc la negació de la meva afirmació i, a la vegada, el meu sí del meu no. Ja sé que és difícil que em puguis entendre però és que el que vull és sortir del sistema per criticar el sistema des del no sistema i això, tot i que ho faig per sistema, no forma part de cap sistema que puguis entendre. Tu ets un prosistema i jo no. O potser sí, ara que ho penso. Potser el meu sistema és ser antisistema perquè el sistema no funcioni. Si el sistema no funciona sempre podré dir que la culpa la tens tu per creure en el sistema. Ho veus com el que has de fer és ser antisistema per sistema? Ja et vaig dir que aquest nou sistema per aprimar-se no funciona. Ah, que creies que parlava d’una altra cosa? 

P.D. reconec que no tinc ni la més punyetera idea de què he volgut dir amb aquest post. Recordeu: sóc antisistema per sistema.🙂

Àlex

Em pots seguir al Twitter @blogsocietat i també al Facebook