Benvolgut, o no (primera edició)

alex2

El llibre del BLOG SOCIETAT ANÒNIMA ja és a la venda en diferents webs (FNAC, p.ex.) i estarà a les llibreries en els propers dies. Si no el trobeu, el podeu demanar al vostre llibreter. Si el vostre llibreter no us fa cas, m’ho dieu i farem una carta que comenci amb un “benvolgut, o no, llibreter”.

De moment, faré una presentació a Barcelona (sense data encara) i una altra a Martorell (15 de novembre, en principi). Aniré on calgui, signaré el que calgui (menys un manifest unionista i un compromís sentimental amb la Belén Esteban), parlaré del llibre i del blog on em desitgeu escoltar. Si teniu un programa de ràdio, sou periodistes o feu televisió, escriviu en un diari o revista i em voleu entrevistar, estaré encantat de trobar un forat (sense doble sentit, sisplau). Si treballeu en una biblioteca, en un centre cultural, en una llibreria o en una marisqueria i us agrada organitzar presentacions de llibres, contacteu amb mi (sobretot si treballeu en una marisqueria).

Aquests primers dies del llançament del llibre us demano paciència. No sóc cap escriptor de best sellers i, en conseqüència, el llibre no tindrà una primera edició tipus Joel Dicker o Dan Brown. Són llibres que els trobes per tot arreu perquè es fa una difusió massiva. El meu és molt més modest. Però no mor ningú al final!!!

Us demano paciència. Tinc moltes ganes de tenir contacte real amb vosaltres. Heu estat vosaltres qui m’heu donat energia per continuar escrivint. Bé… els tuitaires casposos i els periodistes intolerants, també.

Us envio petons, agraïments i abraçades facebookeres. Us estimo. Os quiero. I love you. Vés per on, l’Albert Rivera estarà content: trilingüisme.

Em pots seguir a

logotw  Twitter @blogsocietat 

Unknown Facebook

One comment

  1. Retroenllaç: Benvolgut, o no (primera edició) | pepitaprats