4.500.000 gràcies

4500000

Benvolguts lectors:

Com sabeu, sempre que el blog arriba a un número rodó, m’agrada fer una petita aturada tècnica per donar les gràcies. Doncs ja estem a 4.500.000 visites. No sé ben bé què dir. Per a mi simplement és brutal. Aconseguir aquesta visibilitat ajuntant paraules em sembla, no només complicat, sinó fins i tot màgic. D’alguna manera, entre tots, hem creat una petita comunitat anomenada BLOG SOCIETAT ANÒNIMA. No és la comunitat més gran del món però el que sí espero és que tots us sentiu bé dins d’ella. Mirarem el món d’una manera diferent. Creurem en maneres de relacionar-nos que van més enllà dels insults i els menyspreus. O, al menys, això és el que espero. I, per la meva banda, només dir-vos que intentaré que cada “benvolgut, o no” us dibuixi al menys un somriure en la cara.

El passat dimarts es va produir en la meva vida un moment extraordinàriament potent. Per primera vegada presentava en societat un llibre. Vaig comptar amb el magnífic suport de la Llibreria Jaimes, de Viena Edicions, del insuperable Toni Albà (una enorme abraçada, amic), de la meva família i amics i de tots aquells que vau invertir el vostre temps en apropar-vos a aquella catedral de llibres del carrer València. M’ho vaig passar molt bé. I és el moment de confessar dues coses. La primera és que no m’esperava que estigués tan ple. M’han dit que fins i tot van haver de treure més cadires. Estava tan nerviós que no me’n vaig adonar fins que em vau fer preguntes des del darrera. Vaig empassar saliva i un pensament em va arribar al cap: “la que has líao, pollito” (vet aquí el meu petit homenatge a la nena simpàtica de YouTube). El segon secret que vull confessar és que per la nit vaig dormir molt malament. Coses de l’adrenalina, suposo. Veia una vegada i una altra la cua que es va formar per signar llibres i… uf… pell de gallina. Tot i que ja he dit en alguna ocasió que sóc una persona introvertida, i que sembla que no exterioritzi gaire els seus sentiments “on live”, va ser un moment emocionalment molt intens. Us veia les cares i notava que em volíeu oferir afecte i agraïment. Què dir… moltes, moltes gràcies. Gràcies per llegir el blog, pels vostres comentaris, pel vostre afecte, per haver comprat el llibre… o no. De debò: moltes gràcies.

La propera cita, si no hi ha cap novetat, serà el 15 de novembre a la Biblioteca de Martorell. Això sí, si teniu una llibreria o treballeu en una biblioteca podem mirar de trobar noves dates. Tinc moltes ganes d’explicar-vos un munt de coses.

Ja he dit que crec en la narrativa com una manera d’entendre el món. Estem envoltat d’històries des de que abandonem el llit pel matí amb la idea de que aquell dia ha de ser magnífic. Necessitem que algú ens faci arribar el seu relat, en forma de notícia per la tele, de tertúlia per la ràdio, de llibre, de pel·lícula o d’un text escrit per un blogaire amb ganes de rebatre arguments absurds amb humor.

En resum: 4.500.000 de gràcies pel vostre suport. Petonets!!!

#Àlex_Ribes

Em pots seguir a

logotw  Twitter @blogsocietat 

Unknown Facebook

El llibre del BLOG SOCIETAT ANÒNIMA ja és a la venda en diferents webs (FNAC, La casa del llibre, Laie, Amazon, p.ex.) i a les millors llibreries (que són aquelles que tenen el llibre, obviament). Si no el trobeu, el podeu demanar al vostre llibreter.