Presentació BENVOLGUT, O NO a Martorell. 15 novembre 2016

 

Benvolguts seguidors:

El proper 15 de novembre, a les 19:00 i a la nova i flamant Biblioteca de Martorell, gaudiré de l’oportunitat de realitzar la presentació del llibre BENVOLGUT, O NO. Aquesta vegada tinc el privilegi de comptar amb la presència de l’escriptor martorellenc Andreu González Castro, autor d’èxits de vendes com “Bon cop de falç” (Premi de novel·la històrica Nestor Luján) o “La venjança dels almogàvers”, coescrit amb el Ramon Gasch.

Jugo a casa i em fa molta il·lusió que el marc de la presentació sigui la Biblioteca del meu poble. Tanmateix, em farà més il·lusió encara que ens puguem veure i que em pregunteu el que vulgueu sobre el blog, el llibre i els “benvolguts, o no”. Us hi espero!!!

cartell-benvolgut-o-no-martorell

#Àlex_Ribes

Em pots seguir a

logotw  Twitter @blogsocietat 

Unknown Facebook