Visca l’humor!

gallegos2

gallegos4

gallegos3

 

gallegos

gallegos5

 

Ens falta sentit de l’humor. A uns més i a uns altres menys, per descomptat. Però crec que els adults ens prenem massa seriosament la nostra vida. Ens mirem el melic, consultem moltes coses amb el mirall, en comptes de fer-ho amb qui ens ofereix confiança i un punt de vista més objectiu, i ens dutxem cada dia amb grans dosis d’ego per després perfumar-nos amb “Je suis magnifique”. Ningú va dir que ser adult era fàcil. Però fem bona olor.

I així sortim al carrer amb la idea de demostrar alguna cosa que es podria resumir amb la frase “sóc l’hòstia”. He triomfat. Mireu-me. A que sóc genial? No ho sabeu prou. Mireu quin cotxarro que tinc. Oh, yeah! I què bé que parlo. I quantes coses conec i tu no. Però, sobretot, observa quina capacitat innata tinc per jutjar els demés. Sóc brutalment bo jutjant la vida dels altres! Em veieu? Sóc aquí! Al meu púlpit moral. I jutjo a la gent pel seu color de pell, per d’on són, per les seves idees polítiques, per les seves tendències sexuals, pel seu equip de futbol o fins i tot pel seu telèfon mòbil. L’excusa pot ser qualsevol cosa. Jo sí sé viure. Jo sí he aprés a relacionar-me amb la complexitat o amb allò que no entenc. Tu no.

Llavors ja estem disposats a traçar una línia que ens separi dels altres. Tu allà i jo aquí. Jo no m’ajunto a perdedors. Ets un catalufo, o un puto basc, o un gallec, o un andalús, o un moro, o un panchito, o un maricó, o una dona, o… El meu projecte és odiar-te per no ser com jo o, millor dit, per no ser jo. Únic, irrepetible, immillorable i seriós, molt seriós. Perquè el sentit de l’humor ens debilita, oi? La vida sembla massa seriosa per fer conyeta. L’odi és seriós. Insultar és seriós. Menystenir els altres és molt i molt seriós.

Visca l’humor!

#Àlex_Ribes

Em pots seguir a

logotw  Twitter @blogsocietat 

Unknown Facebook

poster

One comment

  1. Retroenllaç: Visca l’humor! | pepitaprats